Všeobecné obchodní podmínky

Hotel Alexander

Společnost Stoelzle Union s.r.o. se sídlem U Sklárny 300 - Vlkýš, 330 24 - Heřmanova Huť,

IČO: 453 49 843, zapsaná v obchodním rejstříku vedená u Krajského soudu v Plzni, oddíl C, vložka 16364 (dále jen jako „hotel“). Tyto podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavírané mezi hotelem a jinou osobou. Tyto podmínky tedy platí obecně pro všechny hotelové hosty a agentury (dále jen „host“), se kterými není sjednána písemná smlouva o poskytování služeb.

 

1. REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB:

- rezervace ubytování a dalších služeb v hotelu a potvrzení této rezervace ze strany hotelu je možné pouze emailem, přímou rezervací s recepcí, či on-line rezervací

- rezervace se považuje za platnou v případě, že hotel písemně (e-mailem) potvrdí hostovi provedenou rezervaci nebo host obdrží automatické emailové potvrzení generované příslušným online rezervačním systémem. Host je povinen uhradit dle pokynů v potvrzení rezervace zálohu.

- platná rezervace se považuje za závaznou pro hosta. Pro hotel je závazná, pokud host včas a dle pokynů v potvrzení rezervace uhradí zálohu

- pro firemní klienty jsou podmínky stanoveny zvláštní korporátní smlouvou mezi hotelem a firmou, která ubytování objednává pro svého zaměstnance či hosta

- v případě, že nebudou splněny výše v tomto článku uvedené podmínky, hotel nemusí ubytování a služby hostovi poskytnout

- údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace, jsou závazné pro obě strany

 

2. CENY UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB, STORNOVACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY:

- cena ubytování a dalších služeb je uvedena za pokoj na jednu noc, včetně snídaně

- v ceně ubytování a dalších služeb je zahrnuto DPH a městský poplatek za noc

- příplatek za zvíře na pokoji je účtován dle platného ceníku – viz ceník služeb

- zrušení potvrzené tj. platné rezervace je možné učinit pouze písemnou formou, tedy emailem; přesný způsob zrušení rezervace je stanoven rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit

- při zrušení rezervace, která byla zadána přes externího poskytovatele (např. booking.com), je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele, a to způsobem, který tento poskytovatel pro zrušení rezervace vyžaduje

- změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín, je považována za zrušení původní rezervace a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace

- cenu ubytování a dalších služeb je možné uhradit v hotovosti, kdy hotel akceptuje měnu CZK a EUR; v případě platby kreditní/platební kartou bude účtována částka v měně CZK nebo

v měně platební karty klienta

- platba na fakturu je možná pouze pro firmy, které zašlou platnou písemnou objednávku nebo mají s hotelem uzavřenou korporátní smlouvu

- hotel si vyhrazuje právo předběžné předautorizace karty hosta až do výše celkové ceny ubytování a dalších služeb

- hotel si vyhrazuje právo předběžného vyúčtování celkové ceny ubytování a dalších služeb z předložené platební/kreditní karty hosta, stanovují-li to podmínky dané rezervace

- v případě nedostavení se hosta v termínu rezervace je rezervace stornována a hotel je oprávněn účtovat náklady dle storno podmínek k dané rezervaci.

Storno podmínky jsou vždy napsány v potvrzovacím mailu dané rezervace.

 

3. PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA:

- host se musí řídit ubytovacím řádem, který je na recepci hotelu, na webových stránkách hotelu i v hotelových deskách na každém pokoji

- host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení a s ostatními hosty hotelu spoluužívat vybavení společných prostor hotelu

- host je odpovědný za všechny jím způsobené škody v hotelu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění, výše úhrady bude určena hotelem

- host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v hotelu, aby mohla být sjednána náprava

- host je povinen nejpozději v den odjezdu uhradit náklady spojené s využitím služeb hotelu, včetně doplňkových služeb, nebylo-li dohodnuto jinak; v případě neuhrazení částky je hotel oprávněn účtovat (strhnout) odpovídající částku z udané platební karty hosta po jeho odjezdu

- host může odstoupit od smlouvy na základě stornovacích podmínek nebo v případě, že hotel neposkytl hostovi předem dohodnuté služby odpovídající standardu hotelu

- doba přihlášení do hotelu je od 14:00 hod v den příjezdu, dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a za případný poplatek

- doba odhlášení je do 10.00 hod v den odjezdu; pozdní odhlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a za případný poplatek

- celý hotel je nekuřácký porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či v prostorách hotelu opravňuje hotel, aby hostovi naúčtoval smluvní pokutu ve výši 3 000 CZK; zákaz kouření a s ním spojená smluvní pokuta se vztahuje i na kouření elektronických cigaret; kouření je možné pouze před hotelem a  na terase v zadní části hotelu

- v rozmezí od 23:00 do 6:00 hod je doba nočního klidu; chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize,

křik v pokojích, na chodbách a další rušivé chování); v případě vážného porušení tohoto pravidla může hotel účtovat hostovi smluvní pokutu až do výše 10 000 CZK nebo, v nutných případech volat Policii ČR

- psi mohou být ubytováni v hotelu na základě potvrzení hotelu za daný poplatek, který se řídí ceníkem služeb

 

4. PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU:

- hotel je povinen pro hosta zajistit ubytování, které odpovídá standardu hotelu

- v případě, že hotel nemůže hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, má povinnost zajistit pro hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení 

 

5. ZÁSADY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ:

- Informace týkající se ochrany a zabezpečení osobních údajů jsou uvedeny v podmínkách zpracování osobních údajů Hotelu Alexander a jsou zveřejněny na internetové stránce hotelu: www.hotel-alexander.cz ve spodní části webu s odkazem v záložce:  Podmínky zpracování osobních údajů

 

6. ŘEŠENÍ SPORŮ:

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi Prodávajícím a Spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, které se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

 

7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

- tyto podmínky jsou platné od 1. 1. 2024 a hotel si vyhrazuje právo jejich změn a host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami